Located in the heart of Montrouge in Paris' suburbs, this beautiful apartment can accommodate up to 4 people.
The space
Close to shops and transport, this accommodation is perfect for a stay in the capital city.
This large apartment of 72 sq. m is located on the 4th floor of a quiet residence and is equipped with :
- a large and comfortable living space with a view on a beautiful garden,
- a very well-equipped kitchen (kettle, coffee machine, oven, microwave, hotplates, fridge, freezer, dish-washer),
- a bathroom with bathtub,
- vacuum cleaner, washing machine, ironing equipment,
- TV and Wi-Fi.
Please note the additional fees below for :
- Late check-in from 9 pm to 12 am: 25€
- Late check-in from 12 am to 6 am: 44€
→ A high-quality cleaning will be organized before your arrival and after your departure
→ We also provide bed linens, towels, soap, shampoo
Cots can be rent on request, subject to availability.
The neighborhood
The studio is located in the heart of Montrouge, a few minutes away from Paris. This calm area has plenty of shops : bakery, butchery, restaurants, market… Thanks to the metro situated only a few steps away from the apartment, you will be perfectly linked to Paris city center : it will take you just 20 min to join the Eiffel Tower, Luxemburg Garden, Cochin hospital, Marais district… The studio is also located nearby the Exhibition Parc of Porte de Versailles, as well as 15 min away on foot from the Dental Surgery Faculty of Montrouge and 8 min from Orange Campus and Crédit Agricole Campus Evergreen.
Getting around
Mairie de Montrouge metro station (line 4) → 2 min on foot
Porte d'Orléans tramway station (line T3a) → 7 min on foot
From Gare du Nord/de l’Est → 25 min by transport and 45 min by car
From Gare Montparnasse → 13 min by transport and 10 min by car
From CDG airport → 1h by transport or by car
From ORLY airport → 40 min by transport or 20 min by car
Guest access
At your arrival, you will be welcomed by the concierge of Welkeys who will give you keys and will assist you during your stay.
Guest interaction
We will be at your disposal before, during and after your stay. Do not hesitate to contact us should you have any questions.
La ubicación. Muy cerca de una estación de metro y en un barrio muy tranquilo El radiador del salon estaba roto y las ventanas del salón ni estaban buen aisladas por lo que había
1
Oliver B. · Dec 2024
L'hote a recu un message de ma part le matin pour confirmer mon arrivé à 17h l'après-midi comme prévu. Il a lu mon message mais n'y a pas répondu. A 16h je recois une annulation de ma réservation par
Reviews
3.5
• 43 Reviews
Staff
3.6
Comfort
3.2
Facilities
3.2
Cleanliness
3.6
Value
3.7
Check-in
4
Accuracy
3.7
Communication
3.6
2.7 ·
12
3.8 ·
29
4 ·
2
Ernestina V.
3 •
Feb 2025
booking
La ubicación. Muy cerca de una estación de metro y en un barrio muy tranquilo El radiador del salon estaba roto y las ventanas del salón ni estaban buen aisladas por lo que había mucho frio. Fuimos en febrero
Welkeys
Mar 2025
Hi Ernestina, Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed the location and the quiet neighborhood. We apologize for the issues with the radiator and the window insulation. We'll address these concerns promptly to ensure a more comfortable stay for future guests. We appreciate you bringing this to our attention and hope to welcome you back soon. Best regards.
Oliver B.
1 •
Dec 2024
airbnb
L'hote a recu un message de ma part le matin pour confirmer mon arrivé à 17h l'après-midi comme prévu. Il a lu mon message mais n'y a pas répondu. A 16h je recois une annulation de ma réservation par l'hote. Je me rerouve à 800 km de chez moi dans la rue à 3° a essayer de trouver un autre logement pour la nuit avec ma famille. Aucune réponse de l'hote. Aucune aide du SAV d'airbnb...
Welkeys
Jan 2025
Bonjour Oliver, merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes sincèrement navrés pour la situation, suite à des soucis en interne on a dû annuler votre réservation. Nous allons voir la situation avec notre équipe concernant la communication afin de comprendre ce qui a pu se passer. Nous espérons vous accueillir à nouveau afin de vous proposer une expérience améliorée. Bien cordialement.
Samia B.
1 •
Dec 2024
airbnb
Expérience très décevante. À mon arrivée, les clés n’étaient pas dans la boîte aux lettres comme prévu. Le concierge m’a contacté en dehors de l’application Airbnb, m’a envoyé une vidéo datant de 20 jours avant pour prouver que les clés y étaient, mais cela n’avait aucune utilité et n’etait pas logique pour ma part. Il a ensuite cessé de répondre à mes appels.
L’agence Welkeys m’a promis de chercher une solution, mais après 2h30 d’attente dehors, rien n’a été fait. J’ai dû annuler et réserver un autre Airbnb. Service inexistant et aucune assistance.
Cette expérience m’a même fait douter de la légitimité de cette annonce, me demandant si ce n’était pas une arnaque.
C’était une expérience déplorable, et je ne recommande pas ce logement.
Welkeys
Jan 2025
Bonjour Samia, merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes sincèrement désolés pour les désagréments causés par la gestion des clés et le manque de communication de notre part. Nous avons revue la situation avec notre équipe at avons pris les mesures nécessaires afin d'éviter que la situation ne se reproduise. Souhaitant satisfaire au mieux chaque voyageur, nous espérons vous accueillir à nouveau afin de vous proposer une expérience améliorée. Bien cordialement.
Julien L.
5 •
Dec 2024
airbnb
J’ai loué l’appartement pour des amis. Leur séjour s’est très bien passé.
Merci
Welkeys
Dec 2024
Bonjour, merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans son ensemble. Nous espérons vous recevoir à nouveau dans cette location ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.
Camilla S.
5 •
Nov 2024
airbnb
Ótimo apartamento! Eu pensei que fosse um pouco longe de Paris, mas não é, não. É muito perto, e adorei a localização. Há uma estação de metrô ao lado que leva às principais linhas do centro de Paris. O bairro é movimentado, com muitos restaurantes e mercados por perto. Tudo estava muito bem organizado e limpo: roupas de cama, banheiro e cozinha impecáveis. A estrutura é excelente, com máquina de lavar, geladeira, fogão, utensílios de cozinha, ferro de passar e aspirador de pó. O apartamento conta com dois quartos, um lavabo, um banheiro, cozinha e sala. O único ponto negativo foi o aquecedor, que é um pouco fraco, especialmente na sala, e o banheiro acabou ficando um pouco frio. Além disso, percebemos que a água quente tem um limite; como estávamos em quatro pessoas, tivemos que revezar para não acabar o “estoque”. Fora isso, foi tudo tranquilo, e eu voltaria com toda certeza!
Welkeys
Dec 2024
Hi, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed your overall stay. We have taken your remarks into account and have shared them with the relevant teams. We would be delighted to welcome you again anytime soon. Warmest regards.
Adèle T.
5 •
Nov 2024
airbnb
Le logement correspondait à nos attentes, il était propre et parfaitement adapté à nos besoins.
Welkeys
Nov 2024
Bonjour, merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans son ensemble. Nous espérons vous recevoir à nouveau dans cette location ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.
Cécile P.
4 •
Nov 2024
airbnb
Très bien placé. Il ne faut pas avoir de problème car le numéro qui est communiqué après réservation ne répond pas quand on a un problème ! Croisez les doigts pour que tout se passe bien. Pas de chauffage dans la grande pièce à vivre. Équipement minimum.
Welkeys
Nov 2024
Bonjour, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'emplacement de l'appartement. Vos remarques ont été prises en compte et transmises aux équipes compétentes, nous ferons le point avec elles afin de comprendre ce qui a pu se passer pour que cette situation ne se répète pas. Nous restons à votre disposition pour plus d'informations. Bien cordialement.
Gérard C.
4 •
Oct 2024
vrbo
1 chevet,2 lampes chevet , 4 chevalet pour ne pas etre obligés de poser nos vetements sur le sol ,1 rideau pour la douche.....
Welkeys
Nov 2024
Bonjour, merci d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau prochainement. Bien cordialement.
Fatiha R.
2 •
Oct 2024
airbnb
Personne à notre arrivée! Instructions données au téléphone et clés récupérées dans la boîte aux lettres ouverte! Impossible d’entrer, le badge est désactivé. Yann, le référent, dit qu’il viendra pour l’échanger. Il est venu…le lendemain! Attente et appels sans résultat. Nous avons pu entrer grâce à l’arrivée d’un locataire de l’immeuble. Mais si on rentrait à 1h du matin ? Appartement lumineux, spacieux, très bien situé, mais équipement minimaliste et incomplet. Pour 4 personnes vous aurez 3 petites cuillères, 3 assiettes creuses mais un rouleau à pâtisserie. Frigo pas propre, draps sales laissés dans un placard, appartement poussiéreux, aspirateur cassé, pas de balai Salon glacial et radiateur ne fonctionne pas. Dans la salle de bain, pas de chauffage. On attend toujours le chauffage d’appoint promis par Yann, le concierge. 1 lampe de chevet par lit. Télévision inutilisable faute de piles dans la télécommande. Yann contacté, aucune réponse. Dommage car bel appart mais mal géré !
Welkeys
Nov 2024
Bonjour, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Vos remarques ont été prises en compte et transmises aux équipes compétentes, nous ferons le point avec elles afin de comprendre ce qui a pu se passer pour que cette situation ne se répète pas. Souhaitant satisfaire au mieux chaque voyageur, nous espérons vous accueillir à nouveau afin de vous proposer une expérience améliorée. Bien cordialement.
Cristina I.
5 •
Sep 2024
airbnb
pwntru a doua oară in acest apartament, ami place forte mult, apartament foarte curat si practic din toate punctele de vedere. recomand cu încredere
Welkeys
Oct 2024
Hi, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed your overall stay. We would be delighted to welcome you again anytime soon. Warmest regards.
Eddy E.
4 •
Aug 2024
airbnb
L'appartement proposé correspond aux services proposés. Les commentaires laissés par les précédents occupants nous ont permis d'anticiper les manques ou absence de service dans le logement. Les deux seuls bémols ont été : > la coupure électrique sur le digicode à l'entrée du bâtiment, rendant inopérant le Vigik. Notre salut à 23h30 est venu d'un résident qui entrait chez lui. > la démagnétisation du Vigik qui nous a encore fait des sueurs froides pour entrer dans le logement. Ces deux évènement sont intervenus quasi au même moment et en fin de séjour. On imagine qu'ils restent exceptionnels. Hormis c'est deux évènements, le séjour était agréable dans l'appartement proposé.
Welkeys
Sep 2024
Bonjour, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans son ensemble. Nos équipes sont à votre disposition afin de vous accompagner tout au long de votre séjour, notamment sur des problèmes de ménage ou liés aux équipements mais nous prenons en compte vos remarques et les transmettrons aux équipes compétentes. Souhaitant satisfaire au mieux chaque voyageur, nous espérons vous accueillir à nouveau afin de vous proposer une expérience améliorée. Bien cordialement.
Marvin C.
1 •
May 2024
booking
No comment L'appartement n'était pas propre. De plus, alors que nous avons respecté scupuleusement les process de remise des clés, une retenue injustifiée sur caution nous a été prélevée. Nous avons demandé plusieurs fois copies des preuves et des factures sans réponse.
Welkeys
Jun 2024
Bonjour, nous avons bien pris connaissance de votre commentaire. Nous avons effectivement bloqué une partie de votre caution suite à la disparition des clés du logement, notre équipe vous a adressé l'ensemble des documents demandés dès leur réception. Votre remarque concernant l'état du logement a bien été transmise aux équipes compétentes. Nous restons à votre disposition pour plus d'informations. Bien cordialement.
Cornelia H.
1 •
Apr 2024
booking
No comment No comment
Vinay K.
4 •
Mar 2024
vrbo
Comfortable stay. Very clean and spacious, has 2 bedrooms which is a luxury. Good communication with owner. Bit of a distance from Paris and we'd get stuck in Paris traffic. Good but busy neighborhood. Bring along your coffee, washer cleaning liquid/pods. Bathtub had no shower curtains
Welkeys
Apr 2024
Hi Vinay, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the comfort of this accommodation as well as our cleaning service. Do not hesitate to check out the location before booking, to make sure it matches your expectations. The tramway and métro can be reached in under 10 min from the accommodation to avoid taking the car. We do hope to welcome you again in Montrouge, or in any other one of our destinations. Warmest regards.
Chloé L.
5 •
Mar 2024
airbnb
Top je recommande
Welkeys
Mar 2024
Stefano T.
1 •
Feb 2024
airbnb
Casa molto spaziosa situata in un quartiere molto carino e tranquillo. Purtroppo abbiamo avuto un problema in casa e siamo rimasti senza acqua calda 4 giorni su i 5 di permanenza L’host ci ha risposto 2 volte al telefono dicendo che avrebbe mandato l’assistenza, in realtà non ci ha risposto più al telefono… La casa è bella ma è gestita molto male. Zero assistenza Ps. L’host ci ha anche chiesto 22€ aggiuntivi per il check in tardivo peccato che ci abbia lasciato le chiavi nella cassetta della posta
Welkeys
Feb 2024
Hi, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the location and quietness of this accommodation. Our team did its best to assist you with the boiler and offered to stop by to look at the issue which you turned down. You received a refund for the inconvenience which includes the reimbursement of the late check-in fee and the hot water was switched back on after your stay. As we strive to improve with each guest, we hope to welcome you again to provide you with a better experience. Best regards.
Boris T.
4 •
Dec 2023
booking
No comment No comment
Alina M.
5 •
Nov 2023
booking
No comment No comment
Sandra A.
4 •
Oct 2023
airbnb
The apartment is spacious and bright and can comfortably fit 4 people. The location is perfect, with the metro to the city center just a few meters down the road and lots of restaurants around the corner. My personal favourite was the patisserie across the road where you can buy everything from croissants to exquisite pastries. My criticism would go towards the minimalistic furniture. The large living room only had a small couch and one small table with 4 plastic chairs, which made the morning breakfasts not very comfortable. The lack of furniture also made the place quite noisy. Lastly, be prepared to buy your own toilet paper if you stay for more than two days. Overall, we had good time and the place is good value for money if you don't want to stay in the overpriced apartments in the city center.
Welkeys
Nov 2023
Hi, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the location of this accommodation. The listing pictures give a good idea of the layout and decoration of this accommodation. Items such as toilet paper are provided for the first nights, not the entire duration of the stay. We do hope to welcome you again in Montrouge, or in any other one of our destinations. Best regards.
Tomas J.
4 •
Oct 2023
booking
No comment No comment
Fabian A.
4 •
Oct 2023
airbnb
el apartamento era muy lindo y grande el único problema es el baño. cuando te bañas el agua cae en todo el baño y huele mucho a humedad era un olor muy fuerte.
Welkeys
Nov 2023
Hi, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed your overall stay. Your remarks regarding the bathroom have been taken into account, we will pay attention to similar comments. We would be delighted to welcome you again anytime soon. Warmest regards.
kin c.
1 •
Aug 2023
booking
No comment No comment
Beken K.
3 •
Aug 2023
booking
No comment No comment
Chiara P.
3 •
Aug 2023
booking
Posizione, stazione metro vicina Scarsa pulizia
Welkeys
Aug 2023
Hi, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the location of this accommodation. Our team is available to assist you throughout your stay with cleanliness issues, should you report any. As we strive to improve with each guest, we hope to welcome you again to provide you with a better experience. Best regards.
Sarah S.
1 •
Jul 2023
booking
No comment No comment
Martine B.
3 •
Jun 2023
booking
Logement très bien situé par rapport au metro
Logement spacieux et bien équipé Les chambres donnent sur la rue donc assez bruyantes
On a trouvé assez limite la remise et le rendu des clés .....dans la boîte aux lettres non fermée 🤔🤔😕
Ferenc R.
3 •
Jun 2023
booking
kiválló Kicsi tusfűrdő kevés.
Kanapé nem ágyazható . nem volt se tea sem kávé kapszula bekészítés. légkondi hiány !!!!!!!!!
Celine P.
3 •
May 2023
airbnb
Très déçue par ce logement froid, pas de déco, pas d’éponge et torchon. Dans la salle de bain aucun meuble, aucune patère. Dans les chambres une seule lampe. Pourtant il est grand et bien placé. Dommage.
Welkeys
Jun 2023
Bonjour Celine, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié l'emplacement et les volumes de ce logement. Les photos de l'annonce donnent une bonne idée de l'aménagement intérieur. Vos remarques ont bien été transmises aux équipes compétentes. Nous espérons vous accueillir à nouveau à Montrouge, ou dans l'une de nos autres destinations. Bien cordialement.
Laurie-Anne J.
4 •
May 2023
airbnb
appartement immense, lumineux et facilement accessible par metro ou bus. il manquait cependant les savons de douche, pastille lave vaisselle, torchons cuisine et sèche cheveux. Malgré l'envoi d'un message à l'hôte, aucune réponse. Dommage.
Welkeys
Jun 2023
Bonjour Laurie-Anne, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié l'emplacement de ce logement. Des produits d'hygiène sont mis à disposition afin de faciliter l'arrivée des voyageurs mais pas l'ensemble des consommables du séjour. Si certains équipements, tels qu'un sèche-cheveux, vous sont nécessaires, n'hésitez pas à vérifier leur mise à disposition dans la liste d'équipements. Nous ne manquerons pas de faire le point avec nos équipes sur vos remarques. Nous espérons vous recevoir à nouveau à Montrouge, ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.
Hichem B.
3 •
Apr 2023
airbnb
Logement spacieux et lumineux, emplacement parfait à côté de la ligne 4 a 20 min des endroits à visiter de paris, cependant yann le concierge n’a pas été a la hauteur, appartement trouvé sale au moment d’arrivée avec des miettes et des poils de cheveux partout en plus de cela les lits n’étaient pas fait, manque de literie et de serviette et monsieur se permet de nous dire que si sa ne vous plait pas allez voir un hôtel, non mais faut être plus professionnel et savoir respectez les gens, surtout le prix du ménage facturé c’est dommage car l’appartement en lui meme est superbe.
Welkeys
May 2023
Bonjour Hichem, nous avons bien pris connaissance de votre retour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié l'emplacement et l'aménagement de cet appartement. Vos remarques ont bien été prises en compte et nous ne manquerons pas de faire le point avec nos équipes. Souhaitant satisfaire au mieux chaque voyageur, nous espérons vous accueillir à nouveau afin de vous proposer une expérience améliorée. Bien cordialement.
Emilie M.
4 •
Apr 2023
airbnb
Logement bien situé à deux pas du métro 4, proche des commodités, spacieux avec bcp de rangement. Propre. Point négatif : les chambres donnent sur la route , très bruyant pr dormir...c'est du simple vitrage et l'air passe à travers... Hôte impersonnel tout s'est fait par SMS c'est dommage. Je recommande pr la situation surtout !
Welkeys
May 2023
Bonjour Emilie, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié l'emplacement de cet appartement ainsi que notre service de ménage. Vos remarques ont bien été prises en compte et seront transmises aux équipes compétentes. Nous espérons vous recevoir à nouveau à Montrouge, ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.
Thierry C.
5 •
Mar 2023
airbnb
Appartement nickel. Mais aucun contact personnel. Géré par une conciergerie impersonnelle.
Welkeys
Apr 2023
Bonjour Thierry, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié cet appartement dans son ensemble. Dans certains cas, l'arrivée peut être réalisée en autonomie. Nos équipes sont toutefois à votre disposition tout au long de votre séjour afin de vous accompagner et de vous conseiller. Nous espérons vous recevoir à nouveau dans cette location ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.
Amadó H.
3 •
Mar 2023
airbnb
The accomodation was close to the metro line 4, which is an advantage if you would like to use public transport. In the neighborhood you can find shops and restaurants. The instructions for the entry to the flat has been sent too late. We tried to reach out the Concierge due to shortage of towels, shower gel, toilette paper and garbage bags but we did not receive any feedback during our 4 night long stay so we had to buy these things for ourselfs. The bath was a little bit dirty, there was no showercurtain and heating in it, a renovation would make it more comfortable. Unfortunately, the windows let in the cold. The most missed equipment was the hairdryer, but we saw in the description that it is not part of the accomodation so it was not a surprise. Overall we were satisfied with the accomodation, it was big enough for 4 of us and we had the living room as a common space.
Welkeys
Apr 2023
Dear Amadó, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the location and volumes of this accommodation. We have taken into account your remarks regarding the cleanliness and amenities. We will make sure to share them with the relevant teams. As we strive to improve with each guest, we hope to welcome you again to provide you with a better experience. Best regards.
Marie G.
4 •
Mar 2023
airbnb
très bon séjour dans l'appartement. proche métro. linge de lit et serviettes fournis ce qui est un plus.
Welkeys
Apr 2023
Bonjour Marie, merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans son ensemble. Nous espérons vous recevoir à nouveau dans cette location ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.
Jolene T.
1 •
Feb 2023
airbnb
If there is an option to rate NO STAR, I would give a NO STAR at all. Entire stay 7 days 6 nights. From 17th Feb to 24Feb. From Day 2 18th Feb the entire hot water system is down. We have no hot water for 3.5 days (18th Feb - 21st Feb noon) Please be mindful the temperate at the location are between 7-12 degree. Water are ICY FREEZING COLD. What else? We have 2 elderly in this trip. Countless of following up with the Host and the Local Manager of the Apartment but unavailable and slow in respond. Promised to bring a technician down but none show up. No follow up nor anything at all. Till we have to CONTACT THE MAIN AIRBNB TEAMS TO GET THE LOCAL HOST TO RESPOND. If you can't get to respond or fix it, you should have a contigency plan and not leaving your GUEST hanging around. Putting aside, amenities like toilet roll given only 2 rolls for 7 Days 6 Nights and is for 4 guests. We have to proceed to the mart and get the toilet rolls out of our pocket ourself. *Exceed limit*
Welkeys
Mar 2023
Dear Jolene, we have read your feedback carefully. We are sorry for the issues you encountered during your stay. Our team did its best to solve the issue as fast as possible and offered you a compensation for the inconvenience. We provide hygiene articles for the first few days but not every supply for the entire duration of the stay. We remain at your disposal for further information. Best regards.
Marie-Claire R.
4 •
Feb 2023
airbnb
Appartement spacieux, propre et bien situé. Proche commerces et métro. Concierge parfait.
Welkeys
Mar 2023
Bonjour Marie-Claire, merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'emplacement et les volumes de cet appartement ainsi que le contact avec nos équipes. Nous espérons vous recevoir à nouveau dans cette location ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.
Daniel M.
3 •
Feb 2023
airbnb
Nothing wrong with the apartment, but the automated concierge is too much.
Constant emails about checkin and out. Forms to fill limiting the flexibility of checkin/out. Messages (sms and WA) from concierge (who never showed up). Info to get into the building received very late in the evening. Paid for cleanup and still received messages stating requirements before checkout.
Done a lot of AirBnB, which always has been as easy and convenient as a hotel. This was not.
Welkeys
Mar 2023
Dear Daniel, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the apartment in itself. We do send automated messages to provide guests with important information and organise the stay as well as possible. The check-in and check-out times are clearly mentionned in the listing. As we are managind various accommodations throughout the city, we cannot always offer flexibility. If some check-ins can be independent, our concierge remains at your disposal to assist you during your stay. We do ask for guests to perform a few simple tasks for our team to focus on a deeper cleaning. We have taken your remarks into account and we will share them with our team. We remain at your disposal for further information. Best regards.
Gordon C.
5 •
Feb 2023
airbnb
Great communication with Yann our host. Apartment was served with a lift, well heated and spotlessly clean. Beds were comfortable. Location was great, just 3 minute walk from the Metro Station, a fantastic Boulangerie across the street, a good restaurant 5 minutes away and a mini market just around the corner. Totally recommended!
Welkeys
Mar 2023
Dear Gordon, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the location and comfort of this apartment as well as the contact with our team. We would be delighted to welcome you again anytime soon. Warmest regards.
Alejandro R.
5 •
Feb 2023
airbnb
Excelente estancia en París, lo recomiendo ampliamente. Gracias Welkeys 😁👌
Welkeys
Feb 2023
Hola Alejandro, gracias por su comentario. Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia en general. Estaremos encantados de recibirlo de nuevo. Atentamente.
Lily-Jane L.
5 •
Jan 2023
airbnb
Absolutely loved our stay! Was super close to the metro, lovely bakeries and restaurants nearby. The place was spacious and tidy. Our host took great care of us!
Welkeys
Feb 2023
Dear Lily-Jane, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed the location of this accommodation. We would be delighted to welcome you again anytime soon. Warmest regards.
Davide B.
5 •
Jan 2023
airbnb
comodità top
Welkeys
Jan 2023
Dear Davide, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed your overall stay. We would be delighted to welcome you again anytime soon. Have a good day!
Irvan I.
5 •
Dec 2022
airbnb
Comfortable place
Welkeys
Jan 2023
Hi, thank you for taking the time to write us a feedback. We are happy that you enjoyed your overall stay. We would be delighted to welcome you again anytime soon. Have a good day!
Jean-Philippe C.
4 •
Nov 2022
airbnb
Appartement spacieux, aux portes de Paris, bien desservi. Commerces à proximité.
Welkeys
Nov 2022
Bonjour Jean-Philippe, merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans son ensemble. Nous espérons vous recevoir à nouveau dans cette location ou dans l'une de nos autres destinations. Bien à vous.